Friday 9 September 2011

A smile in early morning

Yes, and it's BIG!!!
I woke up early and I don't know why :)
... and what to do... to check my mail... and
CONGRATS TO ME!!!
My layout has been featured in the Me So Scrappy Gallery Standouts.
It's my first time, guys, and I'm sooooooooooo happy!

Have a sunny and funny day ;)















Събудих се с усмивка, и аз не знам защо ( беше супер рано).
Какво друго да правя освен да проверя пощата си?!
... и ето , че изненадата е на лице.
Моя рамка е публикувана в Me So Scrappy Gallery Standouts.
Не ми се случва често, за да не кажа, че там ми е за първи път ;)
Линкчето съм го приложила по- горе, хора. Денят ми започва с усмивка ;)
Дано и вашият е такъв!

Слънчев и забавен ден от мен

4 comments:

Маги said...

Честито за публикацията, Вили! Още такива приятни и вълнуващи моменти!:)

VioletCloudlet said...

Благодаря, Маги!!!

Rossi said...

O, браво! Заслужаваш го! Само напред и на горе ;)* Все с усмивка да се събуждаш!

VioletCloudlet said...

Детска радост гумени бонбонки, ама... Мерси , мила!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...