Monday 14 November 2011

Нещо като... но на ластик ;)



Привет, банда ;)
Тези дни ми липсва вдъхновение за каквото и да било. Чакат ме няколко кита за работа, дрехи за преправяне, вечеря за готвене, но... пусто музата е отлетяла надалече. Остава ми само надеждата скоро нещата да се променят, и това да покажа нещо старичко ( отпреди седмица - две) , което да пораздвижи блога ;)


Диадема направена от филц. За тези , които искат да се потрудят у дома или на които музата не им върти номера, нека погледнат това уроче .
А това,...това е моят по- малък син Крис. Само майка на две момчета би ме разбрала в този момент ;)



Лек ден, колкото е останало от него и една лека и по- топла седмица ;)

2 comments:

Маги said...

Хаха, Вили, как ме разсмя с тази снимка на Крис. Не го познах и отначало помислих, че си я пробвала на някое момиченце. Супер е сладка диадемката. 1-та диадема, която правих и аз я пробвах на Емо. :))

VioletCloudlet said...

Маги, успокои ме... мислех че съм пред линчуване с тази си снимка, но той пусто сам се 'набута' :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...