Monday 28 November 2011

Брошка от туид


'Брошката', която ще ви покажа днес е с формата на сърце 
и е изработена от туид. За колорид съм зашила цвете от 'кристали'.


Харесвам контрастите. Дано и вие като мен смятате, 
че тази материя си отива с лъскавото копче за акцент и приемете,
че всичко това зарежда настроение и придава шик ;)

Може да се носи на точти всичко ( кристала е претенциозен според мен). 
Стои съвсем на място ако се закачи на шал. Жилетка, джоб, дълбоко деколте
са едни от възможните местенца са прикрепяне.
Няма да давам линк към помощен урок, защото не намерих такъв. 
Ако проявявате интерес може в следващ пост
по- подробно да опиша и покажа как съм стигнала до резултата :)
Слънчев ден от мен :)

1 comment:

Маги said...

Ау, страхотно е! На мен много ми харесва така с лъскавото копче.
Аз се опитах да зашия на машината едни елхички, но резултата беше плачевен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...