Thursday 8 December 2011

Днес приемам мили пожелания ;)


Мили ми приятели, преди четири години , на тази дата, 
умишлено избрана за да не я забравя (въпреки, че и това стана ;) 
аз и Иво сключихме граждански брак. Предполага се , че ще има изненади, 
празнична вечеря... да ама не, твърде късно се сетих за всичко. 
И Иво беше забравил, но не мога да му се сърдя, тъй като и самата аз го сторих.
Няма да ви оставя без почерпка обаче ;) Сутринта правих кифлички. 
Станаха толкова вкусни, че дано поне за Крисче остане нещо ( той спи в момента)


И понеже сме в предколедна треска, домът ни е превърнат в коледна работилничка. 
Ето какво измайсторих за днес:



Никак не е трудно да  направите сами, тези коледни дръвчета, повярвайте! 
Нужен ви е само филц, връв и метална дранкулка за разкош. Аз шия с машина, 
но смятам, че на ръка може да се получи много по- ефектно. 



Хайде, Коледа, къде си?!

3 comments:

Desi said...

Вили, с такава скорост твориш красотички, че направо ме смайваш!
Честита годишнина!!!

VioletCloudlet said...

Дес, благодаря, мила ;)

Маги said...

С малко закъснение, честита годишнина, Вили!Бъдете здрави, щастливи, обичайте се много! Чудесни елхички си направила.Мммм, а кифличките как вкусно изглеждат само...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...