Friday 16 December 2011

Снежен мързелан


До скоро Алек повтаряше едно стихотворение,  
носещо заглавието "Снежен мързелан". Вкъщи, под елхата, 
двама снежковци са се отдали на зимни спортове... 
а навън и помен от сняг няма ;(  Вече се съмнявам, 
че ще успеем да си направим голям и дебел снежен човек, 
както бях обещала преди време на дечко.
За сметка на това си имаме тези, за които вече споменах, а и още един,
който веселяшки гледа от днешната ми картичка ;)




Ако изключим кривия шев който направих, съм доволна от резултата.
Снежко си има всичко- и шал, и калпак с пом пон, и румени бузки ;)

Нека ви покажа вдъхновението си:

 Видяхте ли 'виновниците' за тази картичка? 
Не... не Крис, а снежните човеци зад него!
Хайде заедно да се помолим за сняг и 
да зарадваме дечицата си с щури снежни забавления.
Не остава време до Коледа. Бягайте за подаръци.
Аз утре това ще правя ;)

4 comments:

Маги said...

Вили, шевовете са ти супер! А и кривите шевове и имат много чар. Даже много кривите си се водят артистични. :) А твоят Снежко е голям чаровник!
Крис как сладко гледа...дали не намисля как да открадне шапката му?! :D

VioletCloudlet said...

Маги, благодаря за коментара! А относно Крис, днес само шапки не е крал :)

Veselina said...

Прелестна картичка! Снежко е много артистичен, страшно сладък!

VioletCloudlet said...

Благодаря, Весе. Много прилича на дребното ми момче и затова си го харесвам и аз.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...