Thursday 16 February 2012

Ади


Ади и greatIDEAS... 
Боже, това момиче не е от нашата планета! Как е възможно разглеждайки блога и 
да не намеря нещо , което да не е съвършено?! ...А кутийките с които участва в моето предизвикателство?! Разкошни!



И двете са перфектно изпълнени, семпли и стилни... 
И тенекиен пръстен да сложиш вътре ще ми хареса!
Никога до сега не съм правила кутийки за бижута. 
Ади, ти ще си ми вдъхновението да се пробвам!

Трябва да си призная нещо обаче... Аз съм фен на синия цвят 
и повечето му производни. Вероятно заради това съм влюбена 
една идея по- силно в синята "кития за неща". 
Впечатлена съм от дантеления край на капачетата и от практичността на кутийката. 
По думите на Ади, в нея можеш да поднесеш както шоколадови бонбони, 
така и уникално бижу, а защо не и снимка пъзел ( каквато е била и първоначалната идея).





Аз мога още дълго да описвам впечатленията си от нещата , 
които видях блога и, но смятам че ще ви е по- интересно да го разгледате сами :)

Лек и приятен Четвъртък...

8 comments:

vilini said...

Нещата, които прави Ади са наистина впечатляващи - нежни и ефирни.И на мен тази година ми се очертава в синята гама -затова залагам на синята кутийка . Ади, пожелавам ти още много интересни и красиви проекти да сътвориш.

Вили, моля те махни думата за проверка на коментарите.

VioletCloudlet said...

Ах, Вили, не разбирам какво да махна...? Дай отново, плийз!

Hristovica said...

Олеле, притесних се и се зачервих. Не съм свикнала на такива похвали.Трогната съм. Благодаря и на двете Вилита за хубавите думи и ще си линкна публикацията при мен. нали може?

Hristovica said...

Ох,забравих...Вили,това за което Вили говори е така наречената опция "проверка с дума за коментарите". Това е стандартна опция (защита един вид),която кара всеки който коментира да преписва една шантаво написана дума в прозорче(често ни карат при разни регистрации например,ако се сещаш).Е при теб това нещо е активно и някой от по-бързащите потребители се дразнят от него.По-добре е да го махнеш,когато го няма ще имаш повече коментари,вероятно.Така,че ако решиш да го махнеш, отиди на: настройки - коментари и там ще попаднеш на него.Ох,такова просто нещо с колко думи го обясних,извинявам се!:о)

VioletCloudlet said...

Да, но го разбрах ;) Мерси, че го споделяте за да го поправя.

Green-Eyed Girl said...

Ади е голям сладур! Много приятен събеседник и още по- невероятен творец. Всяко едно нещо, което прави, е изпипано до най- малкия детайл, обгръща творбите си с много внимание и любов. А кутийките аз бих напълнила със стъклени топчета :))

Маги said...

Ади, наистина прави много красиви и нежни неща.

Donika said...

Възхищавам се на Ади за перфектно бигованите кутии. Това ми направи впечатление от пръв поглед- идеални ръбове, което за мен е много важно когато става дума за кутийки.Браво Ади!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...