Monday 20 February 2012

Деси

Изключително ми е приятно да ви представя Деси. 
Тя живее в Лисабон, но това не и попречи да се включи в предизвикателството.
Деска, благодаря сърдечно! 

Тя бродира чудесий и прави картички с бродерията! УНИКАЛНО! 





И тъй като  няма сайт или блог , от който да се запознаете с творчеството и, 
ще се опитам да ви я представя такава каквато я виждам аз... ТАЛАНТЛИВА!!!
С Деси се срещнахме във фото шоп-ската тема на бг мама. 
Събра ни дигиталния скрапбукинг. И докато говоря за това нека ви покажа и рамката , 
която ми изпрати по повод предизвикателството:


... една от най- любимите ми...
Ето и още , които най- безпардонно взех от форума 
( Деска, извини ме, че не те питах предварително ).



Красоти, нали! А ако знаете още колко има...!
Продължавай все така, мила!
С удоволствие се забравям в нещата , които правиш!
Ти си вдъхновение!

6 comments:

Hristovica said...

Работата й е чудесна и мисля, че е време да се присъедини към блогърите...смятам, че има какво да ни покаже!:о)

VioletCloudlet said...

ХмммДаааа! Хайде , Деска, действай в таз посока!

Green-Eyed Girl said...

Наистина прекрасни майстории!

Valchen said...

Страхотни скрапбукинг странички!

Маги said...

:) Чудесни творби! И аз като Ади мисля, че е би било чудесно да се присъедини към блогърите.

vilini said...

Много прецизна изработка.Бродираното тагче е върха.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...