Tuesday 28 February 2012

Велиана


Здравейте в тази приятна слънчева утрин...
Днес на фокус е едно зеленооко момиче с прекрасното име Велиана
( дано не се пише с "я").

Разглеждайки местенцето и thegreeneyedgirl.blogspot.com 
загубих представа за времето... намерих се в свят изпълнен с цвят... 
Наслаждавах се на изработените от нея картички, таг-чета, кошнички...
Такова разнообразие от идеи ... 

За предизвикателството, тя е направила герданче от филц и мъниста, 
което най- ярко описва представата и за 14 февруари. 
Както самата тя казва- понякога мека, понякога закачлива, кокетна 
и отиваща на всеки... това е любовта :)




Ах, ако имах поне една малка госпожица у дома.... 
сега кича с гердани малкия Крис, защото само той ми дава :)

Толкова е сладко и закачливо това колие! Не мислите ли?!
 Цветовете, идеята, материите, всичко е чудесно съчетано! 
Велиана, радвам се, че сподели представата си за любовта, 
а още по- доволна съм , че я виждаш такава, каквато я виждам и аз. 
Благодаря за участието и подкрепата в първото за мен предизвикателство.

Момичета, всички вие бяхте скъпи гости за мен и с малко тъга трябва да кажа,
 че с Велиана представянето на участниците в предизвикателството ми приключи.
За мен беше чест и удоволствие да споделя любовта и чашата си с вино с вас!
 Всеки ден ( с малки изключения) прекрачвах прага на един непознат за мен свят, 
разглеждах нещата ви с интерес и искрено се възхищавах от видяното!
 Благодаря на всички ви, че ме допуснахте да го направя , 
както за себе си, така и за читателите на 'виолетовото облаче'. 

А за наградите... за тях ще си говорим утре :)

6 comments:

Маги said...

Блога на Вели е много уютно местенце. Обичам да разглеждам нейните неща. Герданчето е прекрасно!

vilini said...

Честичко се отбивам и на едно друго местенце "Двама с мама" . Поздрави на Вели за хубавото настроение, което създават големите и малките ръчички.

Le said...

Oooo да, Вели е много пъстра и творческа, а мястото "Двама с мама" е повече от прекрасно...:)

И да, беше изключително приятно да 'присъствам' на срещите, в които много мило и топло представи всеки. Ще ми липсват заради начина, по който пишеш.
Надявам се скоро да видя тук, и новите ти проекти, хартиени, за които спомена няколко пъти. Вярвам, че ще имаме какво да видим и да научим от творческа натура като теб.
Беше чудесно!

Green-Eyed Girl said...

Вили, благодаря ти за страхотното представяне (наистина с "а" се пише името ми)! Благодаря и за милите коментари :) Радвам се, че макар и в последния момент, успях да се включа в предизвикателството.

Valchen said...

Обичам блога на зеленоокото момиче и обожавам нещата, които прави и показва! Това колие е просто великолепно!

vilini said...

Вили ти си страхотна вдъхновителка, затова ти връчвам блог награда.Заповядай в блога ми за да я получиш.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...