Wednesday 1 February 2012

Коктейлни флагчета { Free Printable Cocktail picks }


Тези дни нямам желание за нищо... Болна ли съм, не съм ли- и това не знам. 
Знам обаче, че преди два дни Иво стана на 35. Постарах се за празнично меню до толкова, 
до колкото той купи всичко от магазина. Разбира се имаше и направени от мен неща. 
Няма да влизам в подробности, но искам да споделя флагчетата, 
с които украсих хапките и кексчетата.



В края на публикацията ще намерите линк . Принтирайте, изрежете, 
прегънете по средата, намажете с лепило, позиционирайте клечката в получилия 
се ръб от прегъването, затворете и притиснете за да се залепи хубаво. 
Знаменцето е готово! 


Стои ефектно както върху кексчета , така и върху солени хапки. 
Забелязвате ли, че не спирам да говоря за кексчета ?!


Така е! Aко и преди съм ги украсявала със знаменца и банери, 
то фондановите цветчета са ми за първи път :) Не че не съм правила и преди, 
но никога не оставах доволна от резултата. Искам да отбележа , че не ползвам 
купен фондан. Имам си рецептичка с маршмелоус бонбони , която не изисква много.
Захарния 'блат' може да се разточи мноооого тънко, без да се накъса.
Става нежен, красив, вкусен и не стои 'лакиран'. Само ще отбележа, 
че при разточването ползвам нишесте вместо пудра захар.
Режа с формичка. А ето така изсуших цветчетата за да не стоят плоски.




... върху мозайката на Алек. Крис облиза остатъците от захар и батко му няма да разбере ( ако не му кажете ;)

И понеже мнооого писах и мнооого се уморих от днешния ден, ще покажа само още една снимка на магнитни буквички върху хладилника ми, подредени във формата на сърце. Сещате ли се защо?! 



Предизвикателството! Не го забравяйте! И докато аз самата не съм забравила, ето и обещания линк за флагчетата:


 


1 comment:

Маги said...

Да ти е жив и здрав мъжа, Вили! Кексчетата изглеждат много апетитни. Цветчетата ти са се получили супер. Браво!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...