Monday 5 March 2012

В подготовка за осми март


Спор няма, че по- женски месец от настоящия няма...
Тук празнуваме баба Марта, празника на мама, че и пролетта посрещаме през март.

Аз обожавам майка си... 
Тя е най- силната, най- добрата, най- милата мама и баба !!! 
Искам да и подаря света, но... не мога! Мога обаче да направя нещо малко, 
сладко, цветно, което знам , че ще впечатли всяка майка. 


Рецептата на кексчето няма да е предмет на днешната ми публикация, 
въпреки, че си заслужава. Безбожно вкусно е!

Всичко започна от кексчетата, които направих за децата:



Винаги се стремя да ги поднеса по начин интересен за тях.
 Докато си похапваха сладко, сладко, Алек не спря да говори за баба си 
и ме провокира да украся едно от кексчетата с цветчета от захарно тесто 
(от тях съм си направила доста и си ги съхранявам в кутийка- 
никога не знам кога ще ми потрябват ;) 
Използвахме и току що получената машинка за рязане със шаблони. 
Направихме етикет на клечка, за да не се обърка Крисче
и да сметне че кексчето е за него :)



Накрая вързахме и панделка, както обичам да казвам, за разкош!


С мама живеем в един град а се виждаме толкова рядко...
От тук и сега искам да и кажа , че я обичаме , няма дума колко,
и че ще я обичаме още толкова!

6 comments:

Krasiana Kostova said...

Доста вкусничко изглежда и на снимките:)))Очарователен осмомартенски старт!

Anonymous said...

Ахххх, разкошно кексче и невероятно пролетни цветове! Вече искам, освен да съм ти снаха, да съм ти и майка... Много ми е трудно вече с тези наши роднински връзки...Приятен и разкошотиен ден от мен! :)
Ивето

Маги said...

За мама винаги най-доброто! Чудесно каксче, Вили! :)

VioletCloudlet said...

Момичета, благодаря за милите коментари! Иве, роднинските ни връзки вече напълно ме объркаха ;)

vilini said...

Продължаваш да ме изненадваш всеки път. Вили, страхотно кексче градинка.

isi said...

Чудесни пролетни цветя за това сладко изкушение,а щом е за мама ,е най-доброто..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...