Wednesday 4 April 2012

Бели романтични цветя { Romantic White Flowers}


Здравейте, дружки.

Днес ще покажа две романтични брошки.
Първата е в стил 'винтаж' и носи характерните за него 
къдрички, материи, елементи...


Категорично мога да кажа , че за мен , към настоящия момент, 
това цвете е най- доброто ми попадение. Причините са няколко, 
но основната се крие във възможностите , които дава тази брошка. 
Тя е направена от две части. Това прави аксесоара по- уникален и универсален.


Много си играх с нея. 
Процесът на изработката отне и време и труд, 
но си заслужаваше във всяко едно отношение... убедих се , 
че когато човек търси, намира... До идеята 2 в 1 стигнах в процеса на работа, 
тъй като нямах конкретна идея по която да работя. 
Тази си хрумка ще приложа в много бъдещи проекти, защото тя носи потенциал.

Колебаех се дали да покажа и второто цвете, което правих вчера, 
но ще го направя.


И то е от органза, и тук съм използвала перла.
 Металният елемент го имам от години и никога не съм мислила, 
че ще му намеря място в нещата  които правя, а то... 

Вярвам сте си харесали поне едно от днешните ми предложения.
Да напомня дискретно за наближаването на Цветница. 
Аз като именичка, не мога да си представя празника без цвете, 
пък било то и брошка ;)

Приятен ден от мен

ХО
Виолета

11 comments:

3va said...

Много красиви брошки! Моят личен фаворит е втората - изключително нежна и ефирна!

nuschinka said...

Страхотни произведения, особено първата- уникална! Поздравления за идеята и изпълнението!

Jana Vasileva said...

Вили, невероятни са и двете! Всяка си има своя чар и не мога да кажа коя ми харесва повече:) Браво!!!

Маги said...

Вили, страхотни саи двете, много нежни! Първата е уникална, обаче! Искам такава!!!:)

Unknown said...

Вили,прекрасни са и двете!Първата е много идейна с това "иличе",очаквам с нетърпение всеки нов твой пост :)

VioletCloudlet said...

Днес деня ми се изпълни със слънце и усмивки... и вие сте сред виновниците ;)

kami_bonbona said...

Еее Вили страшна си! Влюбена съм в първата- разкошна е!!! Поздрави!

Handmade_by_MaDe said...

Изключително красиви са!Поздрави!

Green-Eyed Girl said...

Вили, чудни са и двете ти брошки! Толкова романтични... Мисля, че са много ефирни и биха подхождали на всякакви дрехи и по всякакъв случай :)

Valchen said...

Вили, брошките са направо уникални, ама и двете! Лично аз не мога да отлича фаворит, защото и двете си имат своята красота!

isi said...

Вили ,разкошни са!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...