Wednesday 26 September 2012

Метална диадема с цвете {Headband}


Създаването на цветя  за мен е не само хоби... то е страст. Обичам с часове да работя по нещо, да режа, шия и лепя, да бродирам и боядисвам... Обичам и тихата музика за фон, която да ме вдъхновява и отпуска. Умерена съм в експериментите и често се страхувам да не съсипя това което съм постигнала на даден етап от създаването. Никак не обичам да преправям... да разшивам или да кроя отново... Не творя за себе си. То и за това рядко ще ме видите с нещо, чийто автор съм аз. Имам една шнола за коса, която свалям само когато си лягам... една едничка, малка и черна. Трудно бих я заменила за нещо, дори и за диадема ;)))




И въпреки, че не си личи, тази диадема не е черна. Тя е преливащо черна благодарение на напластяването от черни и графитено сиви парчета сатенен плат + черна дантела. Центъра обших с мъниста- черни и червени. 





Може ли един аксесоар да бъде определен като универсален? Може. И още как! Тази диадема е сред тях, аксесоарите за делник и празник. Заредена със закачка ако се комбинира с неглижиран ежедневен тоалет и красноречиво елегантна ако допълва вечерна рокля. 








3 comments:

Маги said...

Ти си в стихията си, Вили! :) Прекрасно цвете!

Мария Стоянова said...

Както винаги - Прелестна! Много стил и нежност има в нея, а творческият ти процес Вили, звучи страшно релаксиращо :-)

Miss Emerald said...

Прелестно украшение! Завладява, грабва, разтърсва с цветовете и украсата си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...