Tuesday 12 February 2013

Албум подарък за две влюбени сърца { Album- a gift for loving hearts }

Тази седмица се спряга като любовна и пияна, а аз се чувствам влюбена и опианена от любов през цялата година... Искам да кажа, че непрестанно можем да поддържаме любовния пламък и трябва да го правим с желание, да проявим изобретателност и вкус. Ето как Валентина е решила да изненада половинката си- с албум от любовен, по- любовен! Искаше да е 'невероятен и много артистичен...да има дантели, ноти... светли тонове, екрю, злато, бяло, розово, натюр..." Е поне половината неща ги спазих ;) Валя, надявам се и Добрин да хареса албума. Сподели. 
Нека го покажа и него- албума за две влюбени сърца:

















Външните корици бяха основното предизвикателство за мен. Обичам , когато се налага да мисля в дадена посока и когато музата ми ме човърка с различни решения за това. Валя сподели любимата си песен, която е любима на много от нас- Thank you for loving me / Bon Jovi. Припева намери почетно място в центъра около който се развива действието на декорацията. Хартията за фон също е умишлено избрана. Като елементи за украсата ползвах панделки, дантели, тюл, хартиено цвете и листа, сърца, перли... и една чудесна рамка от полимерна глина с която се сдобих благодарение на Доника <3.  Албума е с размери 16.5 / 16.5 см  и има 16 вътрешни страници. Предвидила съм възможност не само за поместване на снимки, но и на писма, бележки, любовни послания. Има джобчета и тагчета...



































Не знам с какви очи гледате на подобни проекти, но ви уверявам че няма по- красив и емоционален начин да запазиш спомените си. Радвам се на възможноста и предизвикателството от страна на Валя да създам този албум. Знам че нама да е последния и че всеки път ще се старая да изненадам първо себе си , а след това и поръчителя. Вярвам че света съществува заради любовта и нека по- често си подаряваме усмивки и цветя. 
Край на таза поредица от снимки ще сложа с 'опаковката'. Исках да придам завършеност на проекта и да внеса допълнителна доза сантименталност с дантелената торбичка в която да се крие албума:





В последствие на лицето и беше зашит етикет с надпис чие притежание е всичко това, но беше късно за снимки ;) Валя, Добрин, обичайте се!


Албума взема участие и в предизвикателството на Card Mania 'Is this Love That I'm feeling'

29 comments:

kami_bonbona said...

Оооиииеее, един великолепен проект! Разтупа ми се сърцето от вълнение Вили :) Много много ми харесва, толкова е нежен. Не бих си представила да го надраскам....Хартиитте са разкошни, влюбих се във втората розова страничка с розите <3

Unknown said...

Нямам думи...Мисля си,че красотата се ражда единствено и само от сърцето...Тук си оставила едно голямо,творческо сърце,невероятен албум,всяка една подробност ме изпълни с такова мило усещане-за любов!Благодаря ти за поредната красота,която внесе в деня ми!Ще се радвам ако споделиш този шедьовър в Card Mania!

Le said...

Мисля, че никога няма да мога да направя толкова красиво изработен и стилен албум! Браво, ти наистина си много на n-та степен добра! АМА наистина много, много.....много добра в това, което правиш.

VioletCloudlet said...

Лелеееее, засрамихте ме, момичета! Благодаря и на трите ви! <3

Handmade_by_MaDe said...

Абсолютно зашеметяващ!Сътворила си невероятна красота.Толкова харесвам този стил..а албумът, който си направила е изпипан до последното камъче!Моите поздравления!!!

BEARKIS said...

Майсторски пипнат!Наистина е прекрасен начин да съхраниш топлината на годините!!!Браво,поздравления!!!

vilini said...

Вили, този ми става любим...

Addii said...

Това е един от най-най-красивите албуми ,които съм виждала.Невероятен е !Много ми харесва начина на подгъване на самата страничка, ако нямаш нищо против искам да използвам идеята в някой от моите проекти.

honey_bunny said...

Вълшебен е, Вили! <3 :) Просто си МАЙС-ТОР на албумите! Искрено ти се възхищавам и черпя много вдъхновение от теб! :))) Благодаря, че споделяш красотите, които правиш! <3

Sue said...

WOW!!!!! This is stunning. The design is so beautiful and the colours and details you have added are totally gorgeous.
Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
Sue

Mila said...

Вили, тотално и окончателно съм запленена и влюбена в твой албум - уникален е и това е самата истина - толкова нежност и положителни емоции, личи си че си го правила с огромна гар!Разкош, разкош и пак разкош !

Mila said...

...жар :)

Маги said...

Вили, разкошен албум! Наистина няма по-добър избор за подарък за такъв повод. Прекрасен, прекрасен!

kenli said...

Най- прекрасния , който съм виждала до сега!!!!Възхитена съм!

bairozan said...

Сътворила си един незабравим спомен за любовта с голямо внимание към всеки детайл!

Miss Emerald said...

Вили, толкова много любов да си вложила в изработката на този албум, толкова много чувство, толкова много ентусиазъм, плам, желание да създадеш най-красивия и уникален подарък, че няма начин как и ние да не го почувстваме. Перфектен! Зашеметителен! Благодаря ти, че включи тази красота в предизвикателството на Card Mania Challenges. Късмет и се надявам отново да те видим при нас.

Deni said...

Вили, разкошен албум! Нежен, романтичен, завладяващо любовен.....
Браво!Моите поздравления!

Krasiana Kostova said...

Очарователен разкош си създала!Много ме вдъхнови:)Чак съжалих, че 14-ти е минал...

Vesi said...

Великолепен е :) останах безмълвна докато го гледах :) винаги съм се възхищавала на момичета, които успяват да правят такива проекти.. но този направо ме остави без думи. Много нежност, любов, много красота струи от албума. Прекрасен е, както и всичко което правиш :)))

Being shMe said...

Наистина невероятен албум. Толкова изпипан и подреден. Стил, елегантност, романтика.Безкрайно ми хареса. Браво :)ххх

lux said...

Ох Вили, толкова е красив и влюбен този албум :) мммм много ми хареса

CraftyEllie said...

Броят на коментарите е повече от показателен :) Уцели ме директно в сърцето с този албум, Вили! Не знам как си имала сили да се разделиш с него :)Наистна е повече от невероятен! Поздравления!!!

Mila said...

Вили, това е любимият ми албум ЕVER ! Просто всичко, което кажа ще е слаба дума за тази прелест! Радвам се, че я показваш при нас в Card Mania Challenges!

Nelly said...

Страхотно се е получил, завладяващ!

Anonymous said...

Албумът е уникален, може ли да бъде закупен отнякъде ?

VioletCloudlet said...

Този е правен с поръчка.

Sophie said...

Вили, може ли да споделиш какви хартии си ползвала за направата на този прекрасен албум, че съм в търсене на точно този стил?

VioletCloudlet said...

Хартийте са на Кайзер крафт. Трудно ми е да намеря линк към тях, но ак осе разровиш ще откриеш ;)

Ivaalex said...

Прелестно, романтично и нежно албумче... не всеки ден правиш такова нали? Останаха ми очите в него. Поздрави и все така прекрасни творения.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...