Monday 18 February 2013

Картичка или кутийка { Greeting card or a gift box }


... И аз не знам- картичка или кутийка? А защо не и двете! Отдавна исках да се пробвам в това да създам поздрав, който да е по- обемен и измерен. Този вид кутийки са широко разпространени и има защо. Ефектни са и дават поле за израз. Тази направих по поръчка на Нарин от Made It In Home за рождения ден на една малка, но вече пораснала с годинка синеока принцеса. Сиана е чудно дете, но това не ме учудва при такъв батко и родители няма как да е иначе. Исках да направя нещо, което да грабне вниманието и поне за миг и да очарова майка й, и разбира се Нари като поръчителка ;)














Сиана е родена на 14-ти февруари и се предполагаше да е картичка пълна със сърца , а аз се доверих на цветя и торта с деца... Използвах контрасти в цвят и форма. Яд ме е само , че не успях и музика да инсталирам , но нека това си остане предизвикателство за мен за следващия подобен проект :) 

4 comments:

honey_bunny said...

Вили, то на мен ми грабна вниманието с тази "експлозивна" картичко-кутийка, та на детето ли няма... :) Страхотна е! Наистина очаквах цветенца, дантелки, перлички и пеперудки и дечицата с тортата много ме изненадаха! :)))) Браво!

vilini said...

Аз го наричам две в едно. И ти се получава зашеметяващо!!

bairozan said...

Е, как няма да грабне вниманието на детето и да го задържи... толкова, колкото е характерно за възрастта й - хем е като пъзел, хем се отваря и затваря и вътре се виждат интересни и цветни нещица, а има и свещичка - като нищо ще понечи да я духне :)

CraftyEllie said...

Прелест - и отвън, и отвътре! И без музика е супер ефектна. Не знам защо не ти се е получила, но ако ти трябва т.нар. musical insert, мога да ти подскажа откъде да си вземеш ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...