Tuesday 16 April 2013

Цветето и буркана {The flower & the jar }


Добро утро! В тази сива сутрин ще зарадвам окото ви с розови багри и току виж блеснало слънцето... Сещате ли се за онова цвете, което показах във фейсбук и което търсеше предназначението си? Можеше да е колие, брошка, диадема или фиба... а аз се замислих за украса на буркан с него. Хубаво, че Ради даде тон в развитието на идеята като го пожела именно с декориран буркан и като подарък за рождения ден на сестра си! Дано се хареса така както на мен ;)














 















Короната на буркана е от сатенени цветя. Резидаво зелените листа ме подтикнаха да състаря капачката с акрилната боя на Марта Стюард. Постигнах желания ефект и продължих натам.... Буркана традиционно е в дантелена премяна, а посланието се е скрило на дъното му. Не знам собственичката с какво ще го напълни, но знам какво и пожелава Ради. Аз се присъединявам към нея с думите буркана да е без дъно за щастливите мигове от живота!

6 comments:

vilini said...

Вили, Вили този път ме остави без дъх...
Прелестни рози...Оооох,ще си помечтая за такова бижу..

Маги said...

О, ще се хареса и още как! Прекрасен! Сатенените цветя толкова му отиват!

Vili M. said...

Вили, ти си безспорният ми фаворит по отношение на цветята. Винаги ти се получават много красиви. Но тези от сатен са великолепни, в първия момент не можах да разбера, че не са естествени...

honey_bunny said...

Вили, страхотни цветя! <3 И аз ги взех за истински! :))) А премяната на буркана наистина е уникална! Невероятно красиво се получава с тази дантела! Браво на адашката за това, че и тя е на вълна буркани! :))) <3 Поздрави! <3

bairozan said...

Че бурканите са страхотна идея съм отбелязвала вече, но тези цветя наистина надминават всички очаквания - толкова са естествени!

VioletCloudlet said...

Оценявам всяка изказана дума, всеки оставен коментар! Момичета благодаря ви за подкрепата!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...