Friday 9 August 2013

Аксесоари с дъх на лято... { Summer accessories }

Предопреждавам, че събота и неделя няма да съм тук ;)))
Петъчно ще покажа поръчката, която правих с голямо желание . Дантелената лента и флагчето към нея бяха глъдка свеж въздух в монотонното ми ежедневие ;) Основен е оранжевия цвят, който допълних с жълто и розово. Дано и поръчителката е така очарована както съм аз ;) Използвах сатен. Той е чудесен за текстилни цветя, но малко 'лигав' за шиене. Дантелената лента е регулируема:








4 comments:

bellnell said...

Вили, цветятя и цветовете са толкова топли и нежни, останаха ми очите в тях!

Маги said...

Вили, и лентата и флагчетата са страхотни! Приятна почивка! :)

Anonymous said...

Не само, че съм очарована, а впечатлена! Твориш красота! Възхищавам се на хора като теб!
Благодаря ти от сърце!!! :)
Мариана

Didi Georgieva said...

Прекрасоооооооооо:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...