Wednesday 9 October 2013

Флорални аксесоари за коса


Правих ги с конкретна мисъл за конкретен творец , на който се възхищавам до болка. Ели, благодаря ти , че ме вдъхнови;)






























Използвах синтетични тъкани, които позволяват обгаряне на краищата. За да е красиво и ефектно едно текстилно цвете от този вид е добре да се експериментира със съчетаването на различни тъкани. Колкото и да е 'пипкаво' е хубаво да се изрежат, обгорят и пришият повече венчелистчета. При обгарянето дърпам и 'разлиствам' края докато е топъл и търпи деформация. Смятам, че съветите ми са от полза. Насреща съм при всеки въпрос ;)

3 comments:

bellnell said...

Вили, невероятни са! Като току що откъснати цветове от градината!











CraftyEllie said...

Вили, божествени са! Най-любимите ми цветя са това, а ти ги правиш по съвършен начин. Аз така и не съм се пробвала след първия ми неуспешен опит, но не вярвам някога да ги направя и наполовина толкова красиви :)

Маги said...

Вили, липсваха ми твоите разкошни цветя!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...