Thursday 28 November 2013

Коледен календар { Advent Calendar 2013 }


Декември е на няколко дни разстояние, което ме кара да извикам "Ура"! Това , че на Нова година празнувам рождения си ден не е единствената причина за трепетното очакване... Коледа е основната такава! И ако миналата година по- отрано започнах подготовката за направата на различните коледни декораци и поздравителни картички, то към настоящия момент имам готов единствено този календар.
Много го харесахме всички. Децата го завързаха на декоративното просторче за рисунки и с щипчица ще отбелязваме отминалите дни... ех, Коледа, Коледа!...













С две думи смятам да издам рецептата за него ;) Коледни хартии има толкова , че свят да ти се завърти и ако се предполага, че у дома съм затрупана с такива ще ви разочаровам. Имам само едно малко дизайнерско блокче, което не ме впечатли откъм цвят. По тази причина набързо направих три файла, които отпечатах в близкия копирен център. Изрязах звездички от бирен картон, който покрих с моите хартии. В центъра на всяка звезда поставих кръгъл етикет с цифра... и така до 25... Пробих по една малка дупка в два от срещуположните лъчи на звездите и нанизах канап. Както казах вече с щипка ще отбелязваме отминалия ден и ще броим оставащите до Коледа.
За да съм полезна до край ще кажа, че звезди има в книжарница "Слънчоглед". От там може да си купите и канап. И хартии има, ако вече не сте си набавили от другаде ;)

1 comment:

Маги said...

Вили, ти си мама мечта да знаеш! Страхотни звездички! Направо ме засрами, че и тази година не направих календар за отброяване на дните до Коледа.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...